مهدیمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات هانیه عزیز و مهدی عزیز

عکس های هانیه

1390/9/17 16:53
860 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس ها مربوط می شه به تولد 17 سالگی من که هانیه  5/3 هستش اینجا هم دوربین به تلویزیون وصل بود و هانیه از این که خودشو تو تلویزیون میدید تعجب کرده بود.

رقص هانی 

 هانیه خانوم در حال رقص.از اونجایی هم که عاشق کفش های بزرگانه هست این صندل ها رو پاش کرده.

 هانی

 یکی از چیزیایی که هانیه قبل از مهد رفتن عاشقش بود پوشیدن لباس های بزرگ تر از خودش و شال و اینا بود که از وقتی رفته مهد دیگه زیاد دنبالش نیست الان خیلی خیلی رو رنگ لباس هاش حساسه و موهاش.حتما باید لباس هاش همه یه رنگ باشن و موهاش هم به بهترین شکل درست شده باشه و اینکه هیچوقت هم از نوع بستن موهاش راضی نیست .رنگه مورد علاقه ی خانوم هم صورتی هست.اینقدر لباس صورتی داره که من از صورتی بدم اومده.اوهاوهاوه 

یه چیز دیگه هم اینه که هم من عاشق هانیه ام و هم اون منو خیلی دوست داره و اگه من باهاش قهر کنم زمین و زمان رو واسطه می کنه تا باهاش آشتی شم.بپه تر که بود اگه به شوخی هم می گفتم قهرم می زد زیر گریه و اینقدر گریه می کرد تا من بغلش کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رانيا
22 آذر 90 21:20